Sofie Svanlund

2012-02-27
02:15:18

Tänkte att jag skulle säga hej...
Hej!
Blir verkligen inte mycket skrivande här, jag känner inte så stor lust. Men tänkte att jag kunde slänga in en liten uppdatering från mitt liv iaf.
Jag är skitstressad, hela tiden nu. Har så mycket att göra att jag inte vet var jag ska ta vägen.
I helgen blev jag äntligen av med den gamla bilen trots allt. Det känns riktigt skönt att ha det avkryssat från listan. NU blir det till att tackla problemen med den nya bilen. När jag kikat under huven ser allt ut att vara i sin ordning, så jag håller tummarna att han bara var lite trött på vintern när han gnällde. Det återstår att se.
Annars är det riktigt nära till flytten också. På torsdag bär det av. Blir en fullspäckad dag som jag ska lyckas klämma in både flytt, fest och till sist kravall. Jag sover nog gott den natten.
Utöver det är det plugg som stressar. Har massor i skolan nu, plus att jag läser två extra kurser den här terminen. Alltså 60 timmars veckor. Sedan ligger jag efter lite från tidigare terminer jag måste ta igen nu så jag har lite svårt att slappna av. Men när flytten är avklarad tror jag allt känns lite lättare.
Nu måste jag inse att klockan är över två på natten. Natti natti!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: