Sofie Svanlund

2012-10-26
21:09:28

Success!
Hörrni, ska jag prova blogga igen?
Jag tror det. Jag har haft så sjukt mycket att göra på sista tiden att det finns inte, helt dränkt i skolarbete som aldrig förr. Jag har faktiskt haft panik över hur det ska gå vägen överhuvudtaget.
MEN!
Idag fick jag härliga nyheter: Jag får tillgodoräkna mig tidigare lästa kurser mot min examen så jag kan fokusera extra mycket på det som jag inte hann med under förra perioden. Så då tänkte jag att jag kanske hinner skriva lite här nu också ;)
 

Kommentar:
#1: eva svanlund

Hej lilla gumman

Härligt att se att du lever och är glad.
Fortsätt skriva så att jag kan få ha lite koll på dig, hoppas att allt är bra med dig, om du får tid någon gång kan du väl ringa till din mormor.ha det riktigt bra nu, vi hörs väl av på något sätt, kramar från din mormor
Var rädd om dig

2012-10-29 @ 23:02:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: