Sofie Svanlund

2011-11-16
23:41:33

Hmmm...
Funderar på om det inte är dags att börja skriva här igen. Det har varit lite sisådär med det på sistone men jag känner att inspirationen kanske börjat komma tillbaka.
Ingenting intressant händer ju nu för tiden. Bara plugg, plugg, plugg och lite jobb där emellan och det är kanske lite småtråkigt att läsa. Men det får ni ta :)
Känner mig lite stressad över plugget nu. Har tappat all motivation och det känns därmed riktigt motigt att engagera sig i det. Men jag måste. Ett PM ska in nästa vecka, likaså databasupggift 1 (hatar databaser, snark!). Har jag börjat på det? Nej! Måste ta mig i kragen nu känner jag...
Sedan så har vi en utredningsrapport att skriva om som behandlar affärssystem i praktiken. Här ska vi gruppen intervjua företag men har inte fått tag på någon som har tid för oss. Så det har blivit några dagar som fallit bort på grund av det. Vilket känns lite sådär med tanke på att den i stora hela ska vara klar om 3 veckor. Inte bra. Hoppad vi får ordning på det där så vi kan komma igång. Finns inget tråkigar än att behöva sitta och stresskriva en stor rapport i sista stund.
Men det finns ju saker att se fram emot i alla fall.
Nästa helg tar jag med mig Ida upp till Stockholm för en superhelg. Woop! Och om ganska exakt en månad sticker jag till varmare breddgrader i en månad. Då ska jag minsann få mig en härlig solbränna som alla andra lyckostar fick i somras när jag stod i kylan och jobbade.
Det känns som att en semester är riktigt välbehövlig nu så jag hoppas verkligen att det blir trevligt. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: