Sofie Svanlund

2011-03-14
17:58:12

Sommarpanik
Nu har det gått länge sen sist igen. Men det gör det när det inte händer någonting, eller om det händer alldeles för mycket så att jag inte har tid. Nu vet ni.
På torsdag ska jag till frissan, är lite sugen på att göra något radikalt. Kort tänkte jag, men jag är lite nervig. Annars är det inte mycket som pågår. Plugg, plugg mest hel tiden. Vi läser en ekonomikurs nu; Kalkylering och beslutsstöd. Det är fruktansvärt tråkigt och intensivt. Det är tur att jag inte ska bli ekonom, då hade jag nog gått och dött för länge sedan.
Jag söker sommarjobb som en gaaalning också. Shit vad tufft det är, men jag hoppas att det går vägen till slut. Annars vet jag inte hur jag ska bära mig åt. Jag skulle nog kunna kalla det sommarpanik. Helst vill jag ju inte behöva ta en sommarkurs för jag har ju inte "studielånstid" som räcker till det... Hmmm :/
Hur som helst, dags att öppna kalkyleringsboken igen. Eller sova middag. Jag sover nog middag.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: