Sofie Svanlund

2011-03-29
17:04:19

Nu susar jag fram
Idag har jag susat hem från tåget genom regnet. Susat på min nya cykel. Jag älskar den, den är svart, jättefin och har en liten korg. Jag införskaffade den igår och har cyklat som en galning sedan dess, mina ben är som spaghetti. Men jag börjar bli lite stadigare på den nu, i början kunde jag knappt sätta mig på den. Nu behöver jag bara kliva av om jag måste svänga lite skarpt. Ja, jag har inte suttit på en cykel på många, många år om ni undrade. Ben har också köpt en cykel, det var därför vi passade på åt mig medan vi ändå var på gång. Jag vet inte vad hon heter än dock, det får nog allt kluras lite på.
I helgen har vi haft besök av en kille som Ben kände när de var små. Han bor också i Sverige, inte alltför långt från oss. Det var kul, och väldigt random. Han hade visst letat efter oss ett tag. Så snart åker vi väl och hälsar på hos honom någon helg. Jättekul, i synnerhet för Ben, tycker jag.

Kommentar:
#1: Thess

haha nu har ni blivit riktiga östgöta bor!! ;P

2011-04-08 @ 10:48:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: