Sofie Svanlund

2011-03-18
16:25:44

Glorious bed...
Åh, inatt har jag sovit gott. Den nya sängen kom igår och den är helt fantastisk. Så stor, så bred, så mjuk, så.... ja ni fattar. Sen fick ju Benjamin sin arbetsstol också så jag har en symmetriskt matplats igen med fyra stolar.
Igår kom även Ida hit för att jobba med inlämningsuppgiften samt att, framför allt, gå och klippa oss.
Nu har jag inget hår, så här ser jag ut:
Nu har jag en frippa som kräver vax, helt galet. Jag har aldrig använt det men nu har jag skaffat mig the wax of all waxes, the shizzle-wax, så än så länge känns det bra.
Det är verkligen skönt kan jag tillägga, att aldrig behöva ha en massa hår i ansiktet som håller på och härjar.

Kommentarer:
#1: Frida

Det vart ascoolt ju! Ja det krävs nog en del vax men snyggt blev det :)

2011-03-19 @ 17:31:07
#2: Julia

Det var jätte fint, du är söt i alla frisyrer ju :) (det märks att vi börjar bli vuxna nu när vi klipper av hos svallet) haha

2011-03-21 @ 17:22:27
#3: Sofie

Tack vad snälla ni är! Ja nu har vi allt blitt kärringar minsann ;)

2011-03-23 @ 22:06:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: