Sofie Svanlund

2011-01-17
22:19:57

Jag vill ha värme
Skypade just med Ben. Shit vad avundsjuk jag blir. Jag vill också ha sommar. Så jag kikade lite på hur mycket det skulle kosta att följa med nästa år och hittade sjukt "billiga" priser. Billiga inom citationstecken då allt är relativt. Mycket pengar är det, men det är billigt för att vara flygbiljetter till Nya Zeeland. Men det spelar ingen roll. Jag skulle inte hinna få ihop det inom ett år i alla fall...
Tur att jag har annat att se fram emot inom den närmaste tiden. Imorgon kommer Ida över för game night sleepover. Sen åker jag norrut till Lillan som tidigare nämnt över helgen. Helgen efter det kommer kära mamma och kära mormor hit, vilket kommer bli super trevligt. Helgen efter det kommer rätt säkert Snuttan och Kexet ner. Förhoppningsvis tittar även Stefan förbi då och ser hur jag har det här hemma.
Sen, helgen efter det (många helger blir det), bär det troligtvis av upp till Stockholm igen för att hälsa på och möta upp Ben.
Oj vad skojsigt, jag längtar.
Jag längtar efter värmen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: