Sofie Svanlund

2010-09-13
18:11:03

Äntligen slut på festen
Skönt att vardagen äntligen ska börja och att nolle-p är över. Inte för att jag inte haft kul, men det blir lite tröttsamt i längden.
Nu är det dags att börja satsa lite på studier, måste redan börja begrava mig i böcker. Känner mig väldigt stressad över allt som måste göras nu faktiskt, känns inte sådär superkul men jag hoppas på att det ska gå bra...
Något som är lite roligare är att jag ser fram emot helgen. Lilla kex och snuttan ska komma på besök, kul ska det bli, tjoho! Saknar att hänga med tjejkompisarna, finns så mycket jag vill göra som kräver det, bland annat är jag i behov av lite shopping och sånt är ju killar helt värdelösa på.
Så för att hinna med det är det väl bäst att jag pluggar på nu... huhh...

Kommentar:
#1: Thess

snart är vi tillsammans igen <3

2010-09-13 @ 20:41:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: