Sofie Svanlund

2010-10-03
19:00:45

Söndag
Igår var vi på IKEA och köpte en expedit bokhylla, äntligen börjar vi få ordning i vardagsrummet. Nu har vi inte längre massa skit på golvet.
Så när vi nu börjar få så fint är man tvungen att mysa lite för att fira det och jag kom in i en liten "mogen" fixa period och ordnade en lyxig ostbricka med frukt, choklad och vin att mysa med på lördagskvällen.
Idag har jag fortsatt med mitt fixande och slängde ihop en liten italiensk två rätters middag med Rigatoni di Pollo och Tiramisu. Det blev väldigt lyckat måste jag erkänna och jag kände mig jättestolt och "jättevuxen".
Slänger med en bild på nya bokyllan och middagen.

Kommentar:
#1: julia

wow gumman du impar!

2010-10-04 @ 12:04:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: