Sofie Svanlund

2010-10-27
18:45:49

Long time no see
Det var ett tag sedan det senaste inlägget. Jag har varit rätt upptagen på sistone, det har ju bland annat varit tenta perios och den här veckan har vart rätt sena dagar. Men nu är jag på g igen :)
Jag tror att tentan och rapporten m.m. gått bra, sitter som en hök och väntar spänt på att få reda på resultaten.
I fredags var jag ute på tenta öl med två kompisar från klassen, vi gick på rock night tro det eller ej. Ibland kan det nog funka att gå ut här i Linis. Vi åkte hem tidigt dock, vid tolv ungefär. Skitskönt att vara hemma relativt tidigt och kunna sova ut så inte lördagen behöver bli förstörd.
Annars har det inte hänt så mycket, ser mest fram emot att familjen ska komma över i helgen. Mys!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: