Sofie Svanlund

2009-09-29
13:14:07

WoOohoO!!!!
Yes!!! Vi har haft snusbrist här, så det har blivit ransoneringstider i väntan på den nya leveransen. Plötsligt fick jag en sådan där panikkänsla och kände att jag MÅSTE kolla brevlådan om tullpappret har kommit. För om det anlänt finns det en chans att vi får dosorna innan helgen. Om inte blir det en för jövligt jobbig helg.
Hursomhelst. Vi tar hissen ner. Håller tummarna.
När vi kommer till entren ser vi några paket som ligger på bänken. Hmm. Vems är dem? Nemen!? Ena är ett snuspaket. Vårt snuspaket! Vi har alltså sluppit undan importskatten. Wei! Båda studsar upp och ner. Det är ju helt ofattbart men otroligt fantastiskt. Skatten har ju legat på ca 600 kronor per leverans.
Sen tänkte jag att kanske ska vi kika om något mer paket är till vår lägenhet. Och tro det eller ej. Ett ytterligare snuspaket!
Någon hemma i Svea har fuckat upp leveransen och upprepat vår senaste beställning. Otroligt!
Så då har vi fått snus så det räcker tills vi åker! Taxfree!!! Och femton dosor helt gratis!
En fantastisk dag helt enkelt! Oj, vad glad jag är. Det här hjälper verkligen att hålla mer ordning på ekonomin.

Kommentarer:
#1: julia

haha snusmumrik, nu de e inte så långt kvar till du kommer hem, längtar.

2009-09-30 @ 10:19:53
#2: Sofie

Ja, nu är det ju bara åtta och en halv vecka kvar. Ska bli så kul, saknar er alla så mycket.

2009-10-01 @ 01:24:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: