Sofie Svanlund

2009-09-01
08:52:57

Ebba med passians
Har införskaffat mig lite mer Ebba Grön här precis. Vad bra man mår av att få lyssna på lite svenska klassiker när Sverige känns så långt borta.
Så nu sitter jag bara här och myser med musiken och spelar passians. Låter nog skittråkigt men det är skönt att sitta och längta hem lite istället för att tänka på andra saker.
Så mycket snurrar runt i mitt huvud för tillfället som jag inte verkar kunna skaka av mig och det får mig bara att må dåligt. Ju mer jag tänker ju mer störs jag. Allting känns så komplicerat.
Men nu myser jag.
Vill mysa ikväll också. Glo på någon film eller något. Har lite kärleksmums kvar också som jag bakade häromdagen. Myspys.
Får se hur det blir med det.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: