Sofie Svanlund

2009-10-08
04:01:47

Familjeträffen
Ja, så i helgen har jag träffat hela familjen. Föräldrar, syskon och sykonbarn. Usch, vad jobbigt det var. Jag har slutat vara så larvigt blyg hela tiden men när det kommer till sådan situationer så är det lika illa som alltid.
Hoppas de inte tyckte jag var allt för knäpp. Att de förstår att jag är hemskt blyg.
Annars var det trevligt. På torsdagen samlades alla och var hemma. På fredagen åkte vi till Taronga zoo och gick sedan ut och åt middag vilket följdes av en tur till pubben för hälften.
På lördagen var jag inte med. jag var tvungen att jobba men det var ju bara skönt att få smita iväg lite.
På söndagen hyrde vi en stor bil och åkte ner till Kiama i Wollongong och tittade på blowholet. Det var rätt coolt. Det är typ som en grotta som vattnet går in igenom och sedan sprutar upp genom ett stort hål mer in i land. Ser väl nästan ut som en gejser eller hur det nu stavas.
Måndag var sista dagen. Vi gick på museum och tittade på döda mumier innan vi alla sa hejdå.
Imorgon kommer föräldrarna tillbaka, fast jag måste jobba.
Ja, det här blev väl lite korfattat. Men det dröjde så länge innan jag orkade skriva någonting så nu är det inte så interessant att dra upp igen när jag redan pratat om det med några. Ni förstår, haha!
Jag fick present också. De hade köpt en liten present påse till mig med ett halsband, lotion och choklad och sånt från Nya Zeeland. Tyckte jag var väldigt snällt. Fick mig att känna mig lite bekvämare också på ett sätt.
Hursomhelst var alla trevliga och så det är bara jag som är så rädd hela tiden. Men jag kan inte rå för det. Jag känner mig för pressad att vara bra liksom.

Kommentarer:
#1: Thess

du är ju bäst redan :)

2009-10-08 @ 17:17:13
#2: Frida

Iihh, vad läskigt.. Men det låter ju som det gick relativt bra :)

2009-10-11 @ 15:23:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: