Sofie Svanlund

2009-11-01
23:03:32

Mindre än en ynka månad!

Idag är det mindre än en månad kvar tills jag lämnar landet för hemfärd och exakt en månad kvar tills jag anländer på Arlanda. Jag börjar bli lite pirrig nu.

Måste börja ta tag i saker nu.

  • Skicka hem en låda med prylar över havet
  • Sälja tv, xbox och allt sånt
  • Slänga allt som kan undvaras

Tack vare den hemska veckan jag haft tidigare som innebär att jag har massa tid över har jag börjat plugga lite. Har införskaffat mig en ordentlig lärobok om webdesign och det är faktiskt jätteroligt. Boken är bra och pedagogisk så jag lär mig supersnabbt. Så när det blir dags för den riktiga kursen sen så kommer jag klara den utan några som helst problem!

Annars händer inte så mycket. Igår gick vi på en löjligt lång prommis på fyra timmar ner till bushlandpark och gick skogsslingor för att sedan gå hem och laga världens nyttigaste middag. Och då menar jag alltså, bokstavligt talat, Världens Nyttigaste Middag.Det är en slags curry med blåbär, gojibär och sådant därnt annat mumsigt. Hade hittat receptet i tidningen så vi tänkte vi skulle ge den en chans. Supergott var det, och man kände sig så där härligt nyttig omedelbart. Vill någon ha kan jag säkert pluppa upp receptet här på bloggen. Nu ska jag hämta frukost och glo på Yrrol eller nåt innan jag tar en pluggstund. Mys.


Kommentar:
#1: BessBliss

Pluppa upp receptet vettja väl, jag är nyfiken.

2009-11-02 @ 15:08:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: