Sofie Svanlund

2009-05-10
13:55:47

Kallt och fattigt...
Jag har inte skrivit pa ett tag. Tankte vanta tills jag kunde anvanda svenska boktsaver men pallar inte det. Det blir bara omstandigt. Antar att det e lasbart iaf?
Jag har ekonomisk angest. Har tankt att hemresan betyder pengar igen men det e ju helt fel. Jag far ju ingen lon pa minst 2 manader ju, kom jag att tanka pa. Hur ska d ga? Bajs!
Men hem ska jag ju. Annars maste jag ju saga upp mej o det har jag verkligen ingen lust med. Plus att jag langtar efter svensk sommar, sarskilt nar det borjar svalna har. Jag fryser till och med ibland. Kanske e det dags for varjackan snart. Fan. Usch va deprimerande.
Och ja. Klart jag langtar efter er dar hemma ocksa! :)

Kommentar:
#1: julia

längtar efter dig

2009-05-11 @ 10:50:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: