Sofie Svanlund

2009-03-09
11:46:59

Kan andas ut...
Åh, äntligen känns det som att saker börjar lösa sig. Börjar bli på bättre humör nu. Skönt. Ska bara se till att överleva fram tills min mobil kommer om en vecka eller några dagar mer. Fan, känner mig helt handikappad utan telefon. Hur klarade man sig för 20 år sedan? Stackars Frida som måste följa med mig för det mesta nu haha. Jaja, nu vet man hur det känns. Jobbigt att jag måste ta med mig passet nu bara, vågar kanppt lägga ner det i väskan, har blivit helnojig. Får skaffa magväska helt enkelt ! Haha, njae, jag vet inte med det asså...:P

Kommentarer:
#1: Thess

men jisses vad fan har hänt? :/

2009-03-09 @ 15:00:45
#2: Bessbliss

hahaha magväska!! :D

2009-03-10 @ 21:14:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: