Sofie Svanlund

2009-07-02
12:39:10

Jag vill ha falukorv!
Idag har jag en ego dag. För jag är själv och då är det väl lika bra att uttnyttja det. Så nu sitter jag med färg i både håret och ögonbrynen och ser ut en alien. Och så har jag stääädat och handlat mys te och godis och tänkte plöja igenom alla filmer och serier jag inte hunnit med än ikväll. Jag har lyssnat på def leppard hela dagen också, så mycket att jag har upptäckt nya favoriter för jag har väl en miljon jag inte hunnit lyssna på än. Boka kurser för nästa vecka ska jag göra också. Responsible service of alcohol och responsible conuct of gambling så jag kan få ett jävla jobb nån gång. Jag har ju faktiskt velat pröva på att jobba i en bar så jag hoppas verkligen att det går vägen. Innan min arbetslöshets depression äter upp mig.
Jag kan ju säga att, oj, så mycket mer respekt jag har nu för invandrare hemma. Det är ju skitjobbigt allting! Allt från att få en sketen anställning till att äta mat jag är van vid. Så många gånger jag känt för att bara slänga ihop lite falukorv och makaroner! Och gud vad jag saknar ärtsoppa!
Äsh, jag kan ju ta och se fram emot att käka känguru i alla fall, för det lär jag ju inte kunna beställa på en restaurang i sverige...

Kommentar:
#1: Anonym

hihi ja ^^ men det är ju mera praktiskt än teoretiskt :D och dessutom kul! haha palla plugga något som är tråkigt :P

naaw! men skyll dig själv ;P haha nä men

hur känns det utan frida då? är hon bort fortfarande ??



hälsa ben :)

2009-07-02 @ 16:22:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: