Sofie Svanlund

2009-07-14
09:31:34

Dålig dag igen...
Usch, nu har jag en sådan där dålig dag igen. Inte mitt fel den där gången. Känns som att jag inte orkar försöka vara "bra" längre. Vad jag än gör så verkar jag bara vara dålig. Det är tillräckligt mycket press känner jag med det här visumet, det ska vara så jävla mycket att beställa och bifoga och allt kostar också. Så om jag känner att jag vill fokusera på det en dag när det ska vara färdigt om ett fåtal dagar, är jag dålig?
Shit, vad jag längtar hem ibland...

Kommentar:
#1: Thess

nemen lillen då!!! jisses vad komplicerat det ska vara! :( klart du får ett statement :D ska ni söka sånt där förhållande visum?? någon nämnde att det fanns :/ men du det där löses sig! som du säger i värsta fall får du bara ett turistvisum.. men om du lånar pengar av ben till den där bartenderkursen då kan du inte gå då? hur många ggr måste man gå??



men du, du är ju med din man ;P du får helt enkelt fokusera på honom, baka en sockerkaka, gå ut och gå och njut av Sydney medan du kan.. du kommer ju trots allt antagligen inte åka tillbaka dit :/



oj vad jag är bra på peptalk (not) men du klarar dig :D det gör du alltid ;P



<3

2009-07-14 @ 23:40:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: