Sofie Svanlund

2009-07-10
05:33:31

Alltid de dar slantarna...
Nu borjar jag antligen krya pa mig. Nice. Tyvarr kan jag inte skriva ordentligt dock eftersom att den dumma 3-pinnen bara funkar i windows och dar ar datorn inte pa svenska, och sa har jag ju inte Fridas langre for hon ar ju i Sverige nu hon...:(
Jag vill ocksa vara i Sverige. Blir till och med lite bitter ibland... :O Fy, Sofie!
Hade det inte vart for att jag har problem att fa jobb eftersom jag inte har nagot defintivt visum hade det varit tusen ganger battre. Allt aterkommer alltid till ekonomi. Tank att det ar sa viktigt. Pengar ar verkligen den storsta orsaken nar det kommer till massa negativa tankar och diskussioner. Jag onskar att jag hade lite nu. bara sadar sa att jag kan klara mig tills januari. Vad underbart det hade vart...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: