Sofie Svanlund

2009-01-23
13:17:33

12 dagar kvar och bostad klar
Yes, inte nu på onsdag men nästa. Då drar jag och lilla snuttan. Det är lite märkligt men min nervositet börjar släppa nu. Jag har typ blivit helt likgiltig inför flytten. Jag tar inte tag i något, har slutat tänka på packningen och pirret i magen har försvunnit spårlöst. Det här är inte bra. Jag måste ju förbereda mig men jag pallar verkligen inte. Det känns inte ens som att det är på riktigt längre. Förstår inte varför jag plötsligt känner så här. Eller, känner och känner. Snarare varför jag inte känner någonting. It´s a mystery. A mystery in deed.
Har i alla fall våra boendebekräftelser. Vi har båda kommit in där vi önskade. Delat i Balaclava Appartements. Där vi har inomhuspool, tennisbana och stor grillplats och grejer. Det var väl bra, antar jag... 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: