Sofie Svanlund

2009-04-22
07:20:10

Skit Tisdag!
I måndags var jag, Tess och Frida och vandrade i city och upptäckte en pub som vi faktiskt gillade här! Ja, i alla fall jag och Frida. Skitmysigt och billigt med den perfekta atmosfären plus att man kan glo på AFL där också. För vi har ju blivit lite hooked av den där sporten nu för det är riktig sport, inte som fjollig europeisk fotboll. Hur som helst så såg vi att de har rock tisdagar, woho! Sen drag queen kareoke på onsdagar, vilket ju bara måste ses, så vi bestämde oss för att gå dit tre dagar på raken. Men sen blev vi inbjudna på barbeque så vi tar onsdagen en annan vecka. Fast vi såg ju fortfarande fram emot rock kvällen. Men vad händer då? Jo, urinvägsinfektion. IGEN! Så den kvällen fick spenderas på vårdcentralen istället. Typiskt. Sen stänger de självklart apoteket precis när jag kommer ut från läkarn! Så vi var tvugna att åka till Paramatta för att köpa medicinen. Var hemma igen till halv elva. Totalt kostade läkarbesöket mig 75 dollar så det har ju pajat att jag har råd att rida me tess innan hon åker hem. :( Skitkväll! Mår lite bättre idag i alla fall. Häller i mig tranbärsjuice. Men nu måste jag gå och skölja ur färgen ur håret och göra mig iordning för att gå på barbequen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: