Sofie Svanlund

2009-04-07
05:47:05

Långväga besök från Norden
Vad händer på måndag? Tro det eller ej men vi får lånväga besök här i Marsfield. Lilla kexet kommer! Jag har fortfarande inte riktigt tagit in att hon faktiskt kommer, det är för overkligt. Det är inte sånt som hon brukar göra. Tess är inte så impulsiv. I alla fall inte så impulsiv att hon tar en spontantripp bara sådär till Australien. Hej vilt liksom. Nej, så gör inte kex.
Tydligen vet man inte allt om henne. För nog blev vi överraskade när hon sa att hon har köpt flygbiljetter och anländer inom en vecka! Visst har det pratats om det men aldrig trodde jag att det faktiskt skulle ske...
Jo jo, skojj!! Skoj blir det! Åh, vad jag längtar. Inte så mycket efter att hon hänger med på lovet utan mest efter att visa henne hur vår vardag ser ut. Att vi faktsikt lever här, att vi har våra rutiner och vanor. Det kommer vara jättekul, men det kommer också kännas lite skumt. Det är fel på något sätt liksom. Det är jag och Frida som bor här i Sydney. Therese bor i Stockholm. Tess träffar vi i sommar när vi kommer tillbaka. Så har det varit hela tiden ju. Men bara för att det är annorlunda betyder inte att det är dåligt. Tvärtom när det gäller det här. Va kul vi ska ha!
Vi längtar efter att du kommer Kex! :)

Kommentar:
#1: Thess

hahahahahahahaha nej jag har inte fattat det själv heller ! haha såhär impulsiv har jag nog aldrig varit ! ska bli så himla kul ! sitter och tittar på biljetterna nu hela tiden, vill att det ska vara lördag och sen måndag !! :D:P

2009-04-07 @ 17:11:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: