Sofie Svanlund

2012-05-14
20:17:14

Kan... Inte... Plugga...
Allt känns kört med plugget. Jag kan inte finna motivation. Högen med måsten bara växer och deadlines och tentor kryper allt närmare. Jag vet inte vad jag ska göra för komma igång. Har suttit sen jag kom hem idag och försökt börja skriva på en uppsats men det går inte. Jag vet att jag måste göra det. Jag vet att jag knappt har tid att hinna som det är, men det går verkligen inte.
Jag har provat allt möjligt. Försökt intala mig själv att jag måste. Hittat på saker att belöna mig med ifall jag gör det jag ska. Skrivit "att göra" listor. Planerat in plugg i kalandern. Ingenting fungerar. Jag kommer bara inte igång och jag blir bara mer och mer stressad för varje dag vilket resulterar i att jag blir skitarg på mig själv för att jag
är så äckligt lat.
Vad ska man göra? Jag blir så less...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: