Sofie Svanlund

2012-11-06
13:56:00

Fullt upp
Har inte blitt så mycket skrivande denna vecka. Jag har haft så fullt upp. Mest tidskrävande har det varit att ordna inför halloweensittningen vi anordnade i fredags. Sjukt mycket jobb. Bland annat bakade jag "kyrkogårdar" till efterrätt för nästan 70 personer. Men det var riktigt kul trots allt och det verkar som att det blev riktigt lyckat.
Annars har det mest bara varit plugg.

Nu på torsdag ska jag åka upp till Stockholm och hämta en säng. Har blivit trött på att sova i en 90 säng oavsett hur himmelskt bekväm den är. Hoppas bara att det går att klämma in en bredare. Jag kanske får lov att plocka bort nattduksbordet för att det ska funka, haha :P Det är inte lätt att bo på 22 kvadrat inte...

Kommentar:
#1: Nusse

Sicken snygg design du fått till på bloggen! Gillart! ;)

2012-11-08 @ 21:43:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: