Sofie Svanlund

2012-03-15
19:41:27

På väg hemhem
Sitter på bussen på väg till familjen. Snuvig, hänging och jävlig är jag med huvudvärk som extra krydda. Inte så kul då jag hade hoppats på att jobba i helgen. Å andra sidan får jag en ursäkt att släppa jobb och skola och mysa med familjen, så det finkar ju rätt bra ändå.
Idag hade vi slutseminarium på e-tjänstkursen. Nu återstår bara två PM på de kurserna vi läser nu. De är individuella vilket känns riktigt skönt eftersom jag då kan lägga upp det på det vis som passar mig bäst. Jag tycker i allmänhet att vi har lite väl mycket grupparbeten på vårt program så det är ett välkommet inslag.
Dock intalade jag mig själv att jag skulle börja på en gång och typ vara klar efter helgen så jag får tid över till mina extrakurser. Men så blir det nog inte. Blir säkert en helt natts skrivande i sista stund som vanligt.
För övrigt åkte jag discobuss till skolan idag. Det var lite oväntat.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: