Sofie Svanlund

2011-05-03
19:47:02

Hello again
Hej...
Det var länge sen. Oroa er inte, jag lever :P
Jag har blivit lite lat bara. Har till och med råkat halka efter lite med skolan, i den kursen som jag tycker är rolig, tro det eller ej :O
Jag har haft mycket att tänka på på sista tiden. Sen har det varit arbetsintervjuer och grejer. Jag har inte hunnit med helt enkelt.
Men i helgen hade jag trevligt i alla fall. Emma och Abbe kom på besök över valborg. Först var tanken att vi skulle ut och grilla något smarrigt på kvällen, men det slutade med pizza istället. Anledningen var nog både lathet och regn. Senare drog vi in till Linkan och skakade rumpan resten av kvällen. Skoj var det.
Men jag var seg ända fram till måndagen då jag var tvungen att stanna i skolan till klockan nio på kvällen. Då var det fadderutbildning och vi skulle lära oss hur man är snäll mot Nollan när denne ska börja skolan. Ja, jag ska faddra. Det trodde ni inte va? I'm full of surprises... :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: