Sofie Svanlund

2011-01-30
18:25:57

Fint hemma
Nu är jag ensam igen. Sitter och myser i mitt ommöblerade vardagsrum. Mamma och mormor har varit här och hjälpt till att inreda lite med bättre lösningar och sätta upp hyllor och speglar. Det är skönt att inte ha all skit stående på golvet längre. Jag har även fått nya fina gardiner, tänk vad lite tyg kan göra.
Annars har vi mest myst och tittat på film, förutom på lördagskvällen då vi gick ut och åt kina.
Det har varit jättekul att ha dem här.
Idag har jag också bokat biljetter till att åka till Stockholm om två veckor. Den här gången kommer jag också resa med stil. Tänk vad bra priser man kan komma över om man verkligen ser efter vad som erbjuds och inte bara tar det första bästa.
Nu ska jag försöka ordbajsa lite uppsats. Suck...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: