Sofie Svanlund

2010-09-20
21:56:26

Tjejhelg!
Sitter och läser om systemutvecklingsmodeller. Ganska tråkigt men jag börjar i alla fall förstå vad det är för något nu. Vi hade hoppats på att kunna påbörja rapporten imorgon så jag måste läsa som en galning.
Helgen var roligare. Frida och Thess var här och hälsade på. Supermysigt.
Vi gick ut båda kvällarna. Fredag prövade vi att ta en öl i Mjölby. Det var spännande att få en liten inblick i vart jag hamnat någonstans, kan ju säga att det var en intressant mix av människor.
Lördag var tjejkväll, då drog vi in till Linköping och åt thaimat. Efter det satte vi oss på en pub och snackade, tills vi blev lite mer partysugna och drog till studentkrogen Nationernas Hus.
På hemvägen mötte vi lite mer folk och fick åka pakethållare till Sibylla och käka grilllmat mitt i natten.
Det blev en jätterolig kväll och dagen efter blev det chipsmys i soffan till Family Guy innan det var dags för dem att bege sig.
Superkul har det varit att ha dem här och jag ser redan fram emot nästa gång. Skulle ha bjudit på bilder, om jag hade tagit några.
Jag har helt glömt bort att det ligger en kamera och skräpar här hemma på sista tiden överhuvudtaget.
Äsch, tillbaks till studierna!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: