Sofie Svanlund

2010-09-14
22:02:38

Idag kom hösten
I morse när jag jag gick till pendeln märkte jag något som jag funderade på om jag har varit lite tankspridd de senaste dagarna, eller om det faktiskt skett över natten. Träden började bli gula och tappade löv så det yrde omkring i luften.
Det kändes både smått mysigt och lite sorgset på samma gång. Det är ju trist att man blir ordentligt påmind om att vintern är på väg igen fastän hösten ändå är så vacker.

Senare under dagen började jag känna mig mer och mer krasslig också, sådär nästan lite febrig. Superjobbigt eftersom att vi skulle ha  gruppmöte efter skolan och påbörja rapporten. Självklart måste vi även boka tid för handledning imorgon och då kommer jag inte kunna komma hem förrän på kvällen.
Känner på mig att jag inte kommer känna mig särskilt pigg på det imorgon då jag misstänker att det nog kommer bli jobbigt att kliva upp ur sängen.

Så hösten kom nog verkligen idag, både med fladdrande, gula löv och ordentliga förkylningar. Kul...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: