Sofie Svanlund

2009-07-16
04:45:17

Igår lagade jag mat på spisen
Idag är jag glad, härligt. Känns lite bättre nu. Hade en bra kväll igår, inga sura miner, fantastiskt. Då kände jag att det är ju rätt mysigt att vara här ändå.
Jag lagade mat igår faktiskt. Utan att använda micron!!! :O Jag gjorde världens perfektaste kyckling. Det här kan komma som en chock men för att ni ska förstå min stolthet över att ha lyckats göra kycklingen perfa så måste det sägas....

Jag har aldrig lagat kyckling.

Så, därför är jag så stolt. Nu vill jag lära mig att laga potatis, för pinsamt nog kan jag säga att jag har aldrig gjort potatis, bara bakpotatis i ugnen.
I know, Sofie, vad lever du av? Finns det någonting du kan göra? Jag kan koka pasta, jag kan bre mackor och jag kan hantera en micro. Steka köttbullar och falukorv funkar också. Tyvärr svårt att få tag på det här. Men så länge åtminstone en del av maten är färdig från början är jag nöjd. Typ en såsmix. Hurra för färdiglagat!

Kommentarer:
#1: Thess

haha jag kunde heller inte koka potatis förräns för någon månad sedan, dock lyckades jag ju bränna potatisen då vattnet kokade bort, men ändå.. ;P

2009-07-16 @ 13:49:00
#2: Thess

haha jaa ^^

okej a säg till bara :D



nemen oj då :) hur gick det till ? ;P

2009-07-17 @ 16:55:02
#3: Frida

Grattis! Men ät inte för mkt kyckling, tänk på att få i dig tillräckligt med köttbullar och falukorv också!

2009-07-18 @ 01:23:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: