Sofie Svanlund

2009-07-21
07:02:45

Baka, baka, liten kaka :)
Kan inte skriva ordentligt nu igen, internet fuckar sig pa min login...
Den har helgen har jag nordat, for att nagon far for sig att komma hem med en ny konsol pa fredagen. Sa vi har spelat Fable 2  hela helgen. Jag kan ju saga att det ar ett fantastiskt spel, man blir helt hooked. I sondags lamnade vi spelet dock for att ga med vara flatmates till aromafestivalen i the rocks. Men det var sa javla packat dar sa jag kopte lite choklad fran ett talt. Thats it. Vi gick allihopa till Lowenbrau istallet och drack en varsin enorm ol. Den enorma biran ar dyr. 20 dollar, men da far man ju en liter haha. Det var kul att gora nat med flatematesen, har inte skett tidigare faktiskt.

Igar fick jag for mig att baka. Sa jag gjorde chokladbollar. Alla blev helt fascinerade; Bakade du de har sjalv? Ehm, ja. Jag blev smatt chockad, chokladbollar kan man val baka innan man lar sig ga liksom, haha.
Sen gjorde jag flaskpannkaka, det var visst ocksa valdigt fascinerande. Den blev i och for sig valdigt lyckad.
Sa nu har jag upptackt ett nytt intresse for att fa tiden att ga.
Ska ga och tjacka bullformar nu, tankte slanga ihop lite hallongrottor.
Jag kommer bli fet.

Kommentarer:
#1: Ciccen

Ahh okej fan låter lite halvt drygt :P Går folk runt med dunjackor? :o eller vad menade du? Haha

2009-07-21 @ 11:39:05
#2: Thess

haha bra där!! själv ska jag ge mig på att baka banan bread nu ^^

2009-07-21 @ 20:15:50
#3: Thess

hihi asgott ju ^^

ne varför!! jag är säker på attben uppskattar det :P hurru! baka kanelbullar!!! :P svenskt ^^

2009-07-23 @ 11:22:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: