Sofie Svanlund

2009-08-11
01:57:52

Trött, trött, trött
Jag är lite deppig. Första dagen igår och jag var inte hemma förrän tolv på natten. Inte ett öre fick jag för det. Om det inte vore för att de verkar så trevliga där skulle jag ge upp.
Jag är verkligen inte van vid så här sociala människor. De köper bussbiljetter till mig, bjuder på glass, de ger massage och ska kramas. Haha. men det får mig att känna mig välkommen ju.
I söndags åkte jag och Plupp till Cronulla National Park. Det var jättemysigt och området var hemskt fint. Helst vill jag ju till Blue Mountains, men det spar vi tills jag kanske har lite pengar. Hoppas det sker någon gång.

Kommentarer:
#1: Frida

Vilka arbetsförmåner ändå :P

2009-08-11 @ 12:35:35
#2: Thess

men du lär dig ju, det där sociala ;P

2009-08-14 @ 23:44:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: