Sofie Svanlund

2009-09-27
13:43:28

Mätt och glad
Kom precis hem från darling harbour där vi åt middag på the meat and wine company. Vi bestämde oss för att unna oss lite lyx för en gångs skull för att fira att jag har fått jobb och Ben gjort klart sin certifiering. Dyrt var det, men otroligt gott. Till varmrätt åt jag känguru. Äntligen har jag prövat! Och ojoj, vad gott det var kan jag ju bara säga. Mer känguru för Sofie. Kan man få tag på det i Svea tro?
Det var jättekul att göra något trevligt också. Vi har ju faktiskt knappt unnat oss någonting sedan juli någon gång så nog var det förtjänat.
Kan definitivt rekommendera stället om någon planerar att spendera tid i Sydney.
Åter till nudlar nu. Men på onsdag är det löning för lilla mig. Vad blir det? Första självförtjänta inkomsten sedan jag lämnade Sverige om man utesluter min semesterlön från juni. Känns jävligt bra måste jag säga!

Kommentarer:
#1: BessBliss

Oj kängru, spännade. det ska jag också testa någon gång =)

Fan, jag saknar dig, du är den enda som är värd att gå på harrys med.

2009-09-27 @ 19:18:43
#2: Sofie

jag saknar dig med. Och jag saknar rockklubbar. Nog jävlar ska det gås sen! :)

2009-09-29 @ 13:21:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: