Sofie Svanlund

2009-05-01
03:02:02

Det blir en underbar dag!
Idag känns det som om det blir en bra dag. Jag är äntligen klar med skituppsatsen och ska lämna in den idag ( en dag försent :/ ) och det är fredag, vilket innebär att jag bara behöver gå på en två timmars marketingföreläsning och sen får man vila ett tag. Det här är också en fredag som de flesta utom mig i Sverige säkert är bakfulla då det var valborg igår, men inte jag inte, icke. Här firas minsann ingen valborgsmässoafton. Jag har stuudeeraat. Helt sant. Promise.
Det är också en bra dag för att vi ska till IKEA idag. Äntligen ska jag få stilla mitt chokladbegär med riktig, äkta mjölchoklad, även kallad Marabou. Och så ska jag stäääda, så att vårt rum inte ser ut som skit. Sen ska det tvääättas så att jag får valmöjligheter när jag klär på mig om mornarna ( eftermiddagarna ).
Vilken fantastisk dag!
Hmm, tror nog att det här lyckoruset beror på att jag äntligen är klar med plugget för tillfället för jag har nog aldrig varit så här glad för att hinna tvätta och städa förut :P Haha.
Hursomhelst, vilken bra dag det blir, jag känner det!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: