Sofie Svanlund

2009-01-15
11:07:01

Bättre än jag trodde!
Jag loggade nyss in på Mitt SU för att anmäla mig till omtentan i Grammar and Translation och vad upptäcker jag då!? Tydligen har jag klarat den! Jag vet inte varför det ploppade upp nu för det stod inte där i lördags och när jag rättade provet själv efter skrivningen verkade det inte finnas en chans att jag hade klarat det. Tänka sig, här har jag gått och trott att jag ska skriva omtenta och haft mig! Visst, det var inget bra betyg. Men, men... jag klagar inte. :) Då blev det plötsligt en sak mindre att oroa sig för nu och det känns riktigt skönt kan jag ju bara säga. 

Kommentarer:
#1: Bessbliss

hahahah du skriver 4 inlägg under en och samma timma typ. :D



Vad skönt med provet, då slipper du tänka på det, kanske inte behöver gå om då heller.

2009-01-15 @ 23:04:58
#2: Bessbliss

hahahah du skriver 4 inlägg under en och samma timma typ. :D



Vad skönt med provet, då slipper du tänka på det, kanske inte behöver gå om då heller.

2009-01-15 @ 23:05:08
#3: Thess

hahaha ja



grattis :D

2009-01-17 @ 13:43:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: