Sofie Svanlund

2012-05-29
09:27:59

Bra helg <3
I helgen har jag varit på besök hemhem. Eller hemhem vet jag inte, familjen har ju flyttat så det är väl bara hem till familjen nu. Hursomhelst har det varit jättemysigt, trots att jag gjort av med alldeles för mycket pengar.
Jag har firat min lilla, lilla lillebror som fyllt så mycket som 8 år, även om han för alltid kommer vara en liten bebis i mina ögon. Jag har tittat på min lillasyster som sjungit på stor konsert och var så duktig att jag nästan började grina. Tillsist har vi myst med mamma på mors dag och ätit brunch buffé.
Självklart har jag passat på att även träffa mina kära vänner Kex och Snuttan, vilket var på tiden.
Längtar så  mycket efter att åka igen.  Jag brukar känna så när jag kommer tillbaka hem till Linköping men det brukar lägga sig när man kommit igång med vardagen igen. Det blir så märkligt tycker jag. När jag är hemma här glömmer jag typ bort mitt gamla liv och när jag är hos familjen glömmer jag bort det nya, men så blir det kanske för alla.
Nu ska jag hälla i mig lite kaffe innan jag sticker iväg med Linus till bilprovningen. Önska oss lycka till!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: