Sofie Svanlund

2012-03-05
18:46:22

Börjar komma tillrätta
Äntligen är alla lådor uppackade och jag börjar sakta men säkert komma iordning. Nu ser det inte så stökigt ut längre och jag känner att jag kan börja slappna av. Kul bara att jag hade tänkt laga mig lite mat nu när jag får plats i köket och det visar sig att spisen är helt och hållet ur funktion. Jag har heller inte digitalboxen som skulle finnas i lägenheten. Den är bra och ha när man skaffar tv liksom. Arghh! Jag var okej med att det inte riktigt var ordentligt städat först, men nu blir jag ju bra irriterad. Jag har verkligen inte råd att köpa färdig mat varje måltid. Frustration!
Hursom så är det ju skönt att resten börjar bli klart. Nu känns det faktiskt som att jag bor här.

Kommentar:
#1: Mannen i din grupp

Va fint! Gillar den bögiga feelingen på lägenheten, rosa soffa <3

2012-03-07 @ 15:26:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: