Sofie Svanlund

2012-04-16
19:51:41

Chokladregndans
Idag har vart en seg dag, tror jag var lite sliten från i lördags ännu. Men har ryckt upp mig så här lagom till kvällen och har storstädat. Jag har skurat köket riktigt ordentligt från när jag bakade praliner i helgen. Det var choklad överallt, till och med upp på väggarna och på golvet. Man skulle kunna tro att jag kastat upp chokladen i luften och dansat en chokladregndans eller nåt. Fråga mig inte hur det gick till, jag vet inte ens själv hur jag lyckas...
Jag har funderat på att införskaffa mig sådana där pralinformar så att jag kan få ett mer lyckat resultat i framtiden. Det hade vart kul. Fast det är så mycket tillbehör utöver formar som de säljer så man kan ju undra vad det egentligen är man behöver. Fast det är det nog värt, det är ju himla skoj :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: