Sofie Svanlund

2011-06-19
21:33:20

Mina fötter är arga på mig
Veckan har vart intensiv. Ingen tid för uppdatering så jag drar det lite kort. Jag har jobbat på jobb nummer ett från lördag till fredag då jag började på jobb nummer två, som fortsätter till måndag då jag byter till jobb nummer ett igen fram till slutet på nästa helg. Sen får jag äntligen vila. Mina fötter värker så jag känner att de snart hoppar av mina ben argt skrikandes "Youre on your on now!!" och flyr. Nej, men jag är allt lite trött. Fast nu har halva rivstarten avklarats och näst nästa vecka får jag tre vilodagar. Det blir efterlängtat.
Det blir inte mycket till midsommar såklart. Men en liten picknickversion av midsommarlunch ska jag väl ändå lyckas hinna med. Ingen nubbe detta år dock men det bryr jag mig inte om.
Jag sliter nu så får jag min belöning av en månadslång resa till sommaren i vinter. Det ser jag väldigt mycket fram emot.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: