Sofie Svanlund

2011-01-10
00:12:27

Tillbaka till vardagen
Nu är vi hemma igen. Kändes skönt att få packa upp och sluta leva ur resväskan, trots att Stockholmsvistelsen varit jätterolig.
Jag kan ge en kort sammanfattning på vad jag gjort förutom att jobba:
Vi firade jul med familjen. Det var jättemysigt och vi fick jättemånga fina och bra presenter.
Jag och Jullan gjorde stan osäker när vi var ute på äventyr och härjade mitt i veckan, hade superkul men var en aning seg dagen efter...
På nyårsafton åt vi middag hemma hos familjen. Jag gjorde efterrätten :). Sedan åkte vi på fest med alla mina närmaste vänner i Roslagstull som vi inte lämnade förrän kvart i sex på morgonen då jag äntligen fått komma fram i taxikön. Men det var så roligt så det var inte hela världen.
Veckan efter var det min och Fridas tur att gå äventyr mitt i veckan, åkte dock hem tidigt då vi aldrig riktigt äntrade partymode.
I fredags gick jag och Ben på Cirkus och såg musikalen We will rock you, som vi fått biljetter till i julklapp. Musikalen var verkligen jättebra och tillsammans med middag på Djurgården innan och ett par glas öl efter, blev det verkligen en fantastiskt trevlig kväll.
Men nu är jag hemma och det är dags att gå tillbaka till vardagen :(. Snart blir jag själv hemma också då Ben åker till Nya Zealand i lite mer än en månad. Så nu ska jag nog allt tjata om besök.
Dags att sova, skola imorgon... :/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: