Sofie Svanlund

2010-09-11
21:16:30

Back again!
Nu ni, hade jag tänkt att det var dags att fortsätta på den här bloggen då jag åter igen har dragit på äventyr. Dock inte riktigt lika långt som sist. Den här gången är det Östergötland som gäller.
Äntligen tror jag mig ha funnit en utbildning som passar mig, systemvetenskap i Linköping.
Egentligen flyttade jag ju in (i första riktiga lägenheten) för två veckor sedan, men har haft på tok för mycket bollar i luften med att komma i ordning hemma och på skolan, för att blogga.
Nu börjar jag äntligen komma till ro och nolleperioden börjar lida mot sitt slut så nu kan väl inläggen börja skrivas.
Så åter igen tänkte jag låta alla där hemma fortsätta ha koll på mig, nu när vi inte kan ses lika mycket som tidigare... igen... :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: