Sofie Svanlund

2010-11-14
12:56:32

Mums
Nu har jag haft en sådan där duktig helg igen. Jag är på min sjätte maskin med tvätt nu, även alla mattor ska bli rena!
Jag har också lagat en sådan där god middag igen igår. Det blev halstrad lax med grön curry, skitgod blev den. Det är roligt ibland att laga mat när man liksom gör det från scratch och använder sig av nya ingredienser. Receptet hittade jag på nätet.
Till kvällen hade jag förberett en Tobleroneparfait med egen hallonsirap till, mums! Receptet fanns i den stora chokladboken Ida råkat lämna kvar. Ska nog själv ta och skaffa mig en chokladbok, det finns så mycket gott att göra med choklad ju.
Nu ska jag sätta mig och skriva åtgärdsdokument till förändringsanalysen så det blir klart någon gång.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: