Sofie Svanlund

2009-09-13
14:48:07

Solsken
Idag har varit en fantastiskt mysig dag. Såå varmt och härligt. Det var väl ca 28 grader och solsken så vi bestämde oss för att gå till den där mysiga parken vi hittat under en tidigare prommis. Packade på oss lite picknick och korsordstidningar och la oss och halvsov i solen vid vattnet. Jag brände mig nästan lite på högerarmen trots all solkräm men jag klarade mig. Armen har nu återgått till normal färg. Tänkte att jag skulle visa lite bilder tagna med nya kameran eftersom det är en så fin plats att vara på.

Kommentar:
#1: Thess

åh vad mysigt ni har det :)



ja jag har alltid ansiktskräm innan men kanske får smeta på ett helt synligt lager istället för det vanliga masserandet hahaha

2009-09-14 @ 03:57:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: