Sofie Svanlund

2009-09-17
03:07:50

Solkräm gör mig hemsjuk
Har precis smörjt in mig med solkräm. Tänkte lägga mig på balkongen och läsa lite. Men det blåser så mycket så nu sitter jag och äter frukost istället och vänta på att vinden ska mojna lite.
Vad jag tycker om doften av solkräm. Det är inte så mycket precis vad det luktar, snarare vad man associerar det med. Ni vet, doftminnet eller vad det är.
Det känns så fantastiskt härligt sommrigt och jag känder mig alltid glad när jag smetar på den.
Men av någon knasig anledning får det mig att längta hem. Jag tänker på sommarsverige. Måste vara doftminnegrejen får nog använder man ju mer av det här.
Åh, vad jag saknar sommarsverige nu. Jag tänker på midsommar, på skärgården, på gotland och på lååånga, ljusa kvällar. Men nästa år får jag vara med iaf. Det ska bli en fantastiskt sommar har jag bestämt!

Kommentar:
#1: Thess

naaw.. nästa sommar ska bli fantastisk!!! alla kommer vara hemma :D

2009-09-17 @ 14:56:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: