Sofie Svanlund

2009-09-12
04:32:57

Lördag och jag har skrumpnat
Nu är det helg och solen skiner så starkt att jag smälter bort. Var tvungen att gå hem och byta till en kort klänning för det är så varmt. Men nu vågar jag inte gå ut för mina ben ser ut som om jag varit död i en vecka. Likbleka alltså.
30 grader är fööör varmt. Och de säger att våren är här. Värmebölja skulle passa bättre enligt mig.
Idag känner jag mig så där gammal igen. Jag har börjat se fram emot söndagar. Söndagar dedikerade till att vila efter en hård lördag är för mig ett minne blott nuförtiden. Nu är söndagar en fantastikt dag, perfekt lämpad för utflykter, picknickar och promenader. Jag har inte varit bakis på lääänge. Jag kan i skrivande stund inte ens minnas senaste gången jag var full. Det känns bra. jag har tröttnat på partajande. Uppskattar fortfarande att gå med vänner och ta ett glas eller två. Men håller mig gärna till det antalet också. Gå ut på nattklubb eller något är definitivt inget som jag suktar efter nu.
Usch vad jag blivit gammal och rutten i huvudet haha. Endast stickningen saknas. Fast jag får inte sticka för någon har förbjudit mig med orsaken att då går jag allt för långt. :P

Kommentar:
#1: Thess

haha men sticka kan ju vara lugnande :P

man tränar hjärnan himla bra när man stickar, ska tydligen vara skitbra :P

jag tycker du ska börja sticka ^^

2009-09-14 @ 19:41:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: