Sofie Svanlund

2009-09-16
12:14:19

Kör på för fullt nu
Nu har jag haft en sådan där produktiv dag igen. Idag vandrade jag utan vila i över fyra timmar tills mina skor gick sönder och jag var tvungen att ta bussen hem. Jag älskade de där skorna. Jag behöver ju ballerinisar, ser inte bra ut och gå och försöka skaffa arbete i converse liksom. Men jag kan ju inte köpa nya nu. Om jag inte får tag på ett jobb någon gång.
Men tre ställen visade intresse för mig idag i alla fall. Härligt! Fast två av de vill jag helst inte ha. Men jag kan inte hålla på och tänka för mycket på det. Jag behöver pengar!
Det första stället var i ett mindre trevligt område. Var rätt obehagligt att gå runt där så det är kappast vidare kul att stänga där om kvällarna.
Det andra stället såg för jävligt ut. Tänk inredningen i en buss från 50-talet. De hade till och med en sådan där spärrgrej man drar runt för att gå igenom som de hade på tågperrongerna förr om åren.
Men det tredje stället var trevligt. En stor ljus, fin och välorganiserad butik.
Jag tänkte att blir det nu så att jag får något av de mindre trevliga ställena så tar jag det. Men kommer byta fort som fan om de ringer från Pyrmont eller Cremorne.
Hoppas något går vägen...

Kommentar:
#1: Thess

hoppas hoppas hoppas :)



haha nej world of warcraft är såååå mycket värre!!! sticka tränar som sagt hjärnan ;P



haha nej usch ät lite då människa ;P

2009-09-16 @ 18:16:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: