Sofie Svanlund

2009-09-20
03:37:27

Jo jo
Igår arbetade jag. FÖR LÖN! Waho! Förvånad över att de bad mig komma in, men tacksam. Skitlön, men det är ju defintivt bättre än ingenting. Bestämmer de sig för att ta mig så blir det skittider också. Varje fredag- och lördagskväll. Hejdå myskvällar, bio och umgänge. Men som sagt, bättre än ingenting. Hej möjlighet att spara lite pengar så jag överlever när jag kommer hem igen. Nu får jag väl hålla tummarna helt enkelt att de ringer igen.
Hmm, nu blev det kanske förvirrande. Misstänker att jag glömde nämna att jag provjobbade för en lite finare restaurant i fredags. Men så var det iaf. :)

Kommentar:
#1: Thess

åh vad roligt :D klart du kommer få jobba mera :)

<3

2009-09-20 @ 22:46:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: