Sofie Svanlund

2009-09-05
10:55:44

Filmmaraton
Idag är det lördag och våra flatmates har försvunnit nya flatmates har flyttat in.
Hade lite mys med vin igår och sa hejdå. Bestämde också att vi kanske kan ta färjan ner i vår och säga hej.
Det nya paret verkar trevliga. Hoppas det intrycket stämmer. Annars är det ju alltid ett gyllena tillfälle att bättra på min franska. Hade ändå tänkt försöka lära om mig franska medan jag har så mycket strötid så det passar ju utmärkt.
Kom precis tillbaka från videobutiken med fyra filmer och ett tv-spel. Bland annat de tre senaste Harry Potter filmerna. Jag har ju inte sett den sista och de andra två minns jag inte riktigt. Nästa helg hade vi tänkt se den nya filmen på IMAX. Det är ungefär liknande Cosmonova vad jag har förstått. Och det funkar ju inte om jag  inte sett den tidigare filmen.
Så nu ska jag hämta läsken och bädda ner mig och mysa :)

Kommentarer:
#1: mamma

vaddå i vår???????????

2009-09-05 @ 11:26:16
#2: Sofie

Ja, alltså färjan som går mellan Nynäshamn och Gdansk. Jag kommer hem i december lilla mammsen. :)

2009-09-06 @ 05:09:49
#3: julia

Mysis!!

som vi ska mysa när du kommer hem :)

2009-09-07 @ 10:57:48
#4: Sofie

Ja, det hoppas jag allt vi ska! Åh vad jag längtar...

2009-09-08 @ 08:10:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: