Sofie Svanlund

2009-10-01
05:05:34

Ny frippa för nerviga jag
Imorse gick jag och köpte hårfärg. När jag färgat klart går larmet. Jag väntar ett tag. De har ju haft tre testlarm än så länge. Men icke. Då hör jag en röst som säger att jag måste lämna huset och gå ner i emergency trappan. Men jag kunde inte se eller lukta någonting. Väl ute kom två brandbilar. Men jag kunde fortfarande inte se eller lukta något. Allt verkade lugnt. Så jag passade på att gå till frissan så länge.
Så nu har jag jättemörkt hår och snedlugg som tyvärr inte blev som jag hoppats. men jag ser iaf inte ut som trollmor längre. Det är iaf bra. Särskilt eftersom jag ska träffa familjen idag. Jag är fruktansvärt nervös som det är och att se ut som en häxa hjälper ju inte direkt mot nervositeten.
Jag ser fram emot det på ett sätt. Det är ju skönt att ha det jobbiga första mötet ur vägen. Men annars känner jag mest att det är jobbigt. Det är mest troligtvis inte så hemskt som jag tror men sen så är jag ju larvigt nervig ibland. Hmm....

Kommentar:
#1: Thess

åh hoppas det gick bra :D

vi måste ha en msn dejt snart :D

2009-10-01 @ 23:02:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: