Sofie Svanlund

2009-10-21
02:23:38

Nu är sommaren här!
Jag har vart hemskt dålig på att uppdatera. Och det finns faktsikt inte heller någon anledning för det. Jag är ju mest framför datorn hela tiden. Jag är bara lat helt enkelt. Sen så händer det ju inte så mycket heller.
Kan meddela att sommaren kom den här veckan på riktigt. Började med strax över 20 grader i måndags, sen 27 igår och idag ska det bli över 30 tror jag.
Så jag har spenderat en timme varje dag här till att ligga på balkongen och läsa. Superhärligt! Jag måste införskaffa mig nya solglajjer om jag får några pengar över. Min gick ju sönder av någon oförklarlig anledning förra säsongen.
Nej nu, ska här förberedas för balkongmys, hej svejs!

Kommentar:
#1: Thess

fusk

2009-10-22 @ 00:07:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: